VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, is een uniek samenwerking tussen de Vlaamse overheid en het bedrijfsleven. Een ploeg van ongeveer 75 medewerkers zet zich dagelijks in om producten van bij ons te doen schitteren in binnen- en buitenland. Hoe we georganiseerd zijn en hoe we dit aanpakken lichten we hier graag toe.
VLAM wil met haar team producten van bij ons in de kijker zetten. Producten van bij ons? Dat kan je ruim zien. We werken voor alle voedingssectoren en de sierteelt. Hoe we ze in de kijker zetten? Dat doen we met campagnes via tal van kanalen. Via Lekker van bij ons Connect wil VLAM deze producten de eer geven die ze verdienen. Zo willen we producenten, retail, verwerkingssectoren… verbinden met elkaar. Als marketingorgaan hopen wij ook in contact te treden met spelers uit deze sectoren. We connecteren graag met de professionals om kennis te delen over hun vak, we willen hen begrijpen en daarop inspelen bij onze campagnes. Met als doel producten van bij ons nog meer in de kijker te zetten. Zo hopen we de consument nog meer aan te zetten om te kiezen voor producten van bij ons. Benieuwd naar meer van VLAM? Connecteer want lokaal lekkers verbindt!
Ik ben de sociale mediamanager voor Buurtsuper.be. Buurtsuper.be is de UNIZO-organisatie van speciaalzaken en zelfstandige supermarkten. Wij verdedigen hun collectieve belangen, inspireren en ontzorgen hen via een aangepast aanbod van individuele diensten en adviezen.
Landbouweducatie Boerenbond organiseert plattelandsklassen met bezoeken aan land- en tuinbouwbedrijven & ondersteunt landbouwers en landbouwexperten voor de klas. Kinderen en jongeren leren er over de oorsprong van hun voeding en de inspanningen van de land- en tuinbouwer voor een duurzame productie.
De Federatie van Vishandelaars vzw is de federatie die opkomt voor de belangen van zowel Viswinkels als Ambulante Vishandelaars.